تاثیر جذاب روانشناسی رنگ ها در طراحی وب سایت

زمانی که از رنگ ها صحبت میشه، روانشناسی رنگ ها ناخودآگاه تصویری از ترکیب رنگ ها به ذهنمون میاد و کلی انرژی می گیریم. حال فکر کنید به سایتی مراجعه کردین و آنقدر اون سایت برای شما جذابیت داشته و انرژی خوبی بهتون داده که حس و احساسات شما رو ترغیب کرد، که مرتب با اون سایت سر می زنید و مطالبش را دنبال می کنید. یکی از جنبه های مثبت طراحی سایت و جذابیت سایت انتخاب رنگ ها در طراحی سایت می باشد

 

 

روانشناسی رنگ ها در طراحی وب سایت، روانشناسی رنگ ها

 

روانشناسی رنگ ها در طراحی وب سایت

 

انتخاب رنگ بدون شک جزء ضروری ترین عناصر طراحی یک سایت یا وبلاگ به شمار می رود که مهم ترین وسیله برای دریافت و لمس احساسات کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت ها محسوب شده و می تواند واکنش های متفاوتی را در کاربران ایجاد نماید. در واقع استفاده از رنگ های مناسب امکان انتقال پیام و به عبارتی بهتر دیده شدن سایت ها در نظر کاربران را بهبود می بخشند که می توانند در برانگیخته شدن و جوش و خروش احساسات بینندگان بسیار قدرتمند ظاهر شوند.

 

هنگام استفاده و انتخاب رنگ ها برای یک وب سایت ، مهم اینست که از اصول استاندارد و اصلی تئوری رنگ و یا روان شناسی رنگ و پیروی از راهنمایی ها و توصیه های اساتید این حرفه استفاده کنیم. البته همیشه دغدغه و نگرانی طراحان وب در اینست که برای یک پروژه طراحی از چه طیف رنگی یا متد خاصی با توجه به مخاطبان آن سایت باید استفاده کرد؟