اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک ، تبریک تولد عاشقانه به همسر

اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک

 

 

عزیزم به خاطر همه آرامشی که از تو دارم خدا را شکر می گویم

به پاس تمام خوبی هایت بهترین ها را برایت آرزو می کنم

تولدت مبارک

اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه

روز تولدت اولین روز از سفر ۳۶۵ روزه توست به دور خورشید

از سفرت لذت ببر تولدت مبارک

اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه

ای زیباترین ترانه هستی

بدان که شب میلادت برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست

پس ای سرکرده خوبی ها میلادت مبارک

اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه

هزاران بار خدا را شکر که چنین روزی را آفرید

تا باغ جهان نظاره گر شکفتن گلی چون تو باشد

سالروز شکفتنت مبارک

اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه

تولدت آغاز زیبایی هاست

هزاران گل یاس سپید تقدیمت می کنم

اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک ، تبریک تولد عاشقانه به همسر  اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک    عزیزم به خاطر همه آرامشی که از تو دارم خدا را شکر می گویم  به پاس تمام خوبی هایت بهترین ها را برایت آرزو می کنم  تولدت مبارک اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه  روز تولدت اولین روز از سفر ۳۶۵ روزه توست به دور خورشید  از سفرت لذت ببر تولدت مبارک اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه  ای زیباترین ترانه هستی  بدان که شب میلادت برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست  پس ای سرکرده خوبی ها میلادت مبارک اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه  هزاران بار خدا را شکر که چنین روزی را آفرید  تا باغ جهان نظاره گر شکفتن گلی چون تو باشد  سالروز شکفتنت مبارک اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه  تولدت آغاز زیبایی هاست  هزاران گل یاس سپید تقدیمت می کنم  اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه  نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را  نمی دانم که حس کردی سکوتم را  ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم  وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم  عزیزم همیشه عشق من هستی و خواهی بود  تولدت مبارک اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه  می‌خواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم  اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست  تولدت مبارک دوستت دارم اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه  خوشبختی من در بودن باتو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است  تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی  زیباترین گل های دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه  دستانم تشنه دستان تو، شانه هایم تکیه گاه خستگی هایت  به پاکی چشمانت قسم تا ابد با تو می مانم  بی آنکه دغدغه فردا را داشته باشم  چون می دانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت  عزیزم سالروز تولدت مبارک اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه  وجود تو تنها هدیه گران بهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست  و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که فقط برای تو می تپد  عاشقانه و صادقانه دوستت دارم و سالروز تولدت را تبریک می گویم اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه  تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست  به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم  ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک می گویم  زندگی من تولدت آذین زندگی ام باد تبریک تولد عاشقانه  الهی جاده زندگیت هموار  آسمان چشمانت صاف و دریای دلت همیشه آرام و زلال باشد  و هیچ وقت از دنیا خسته نباشی  تولدت مبارک اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه  در تمام عمرم یک بار عاشق شدم  و وابسته به کسی که برای داشتنش حاضرم از تمام زیبایی های دنیا بگذرم  نبض حیاتم بعد از عشق به خدا برای تو می تپد  سالروز تولدت مبارک اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه  عزیزم از وقتی خانه عشقت پناهگاه خستگی ام شد  اندیشیدم که الهه عشق بهترین را نصیب من کرده است  سالروز تولدت را که قشنگترین روز زندگی ام است تبریک می گویم اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه  عشق را اولین بار در نگاهت تجربه کرم زندگی را در کنار تو آموختم  دلم را به تو بهترین امینم سپردم  روز تولدت را در تاریخنگار قلبم حک کردم اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه  عزیزتر از جانم  تو قلبی به بزرگی دریا و روحی به وسعت آسمان ها داری  امیدوارم همیشه شاداب ، خندان و سالم باشی  تولدت مبارک اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه  زیبایی عشق، پاکی صداقت، اوج مهربانی و نهایت آرامش  همه در کنار تو برایم معنی پیدا کرده است  سالروز تولدت را تبریک می گویم اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه  عزیزم یکسال دیگر از بدنیا آمدن تو گذشت  و  امیدوارم بهترین سال عمرت را پیش رو داشته باشی  تولدت مبارک تبریک تولد عاشقانه   امروز تولد کسیه که دوست دارم براش جونمو بدم ☺️ کسی که با اومدنش زندگیم از این رو به او رو شد ❤️ بی نهایت خوشحالم ازاینکه تورو توی زندگیم پیدا کردم عشقم ❤️ تولدت مبارک  اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه   گاه یک سنجاقک به تو دل می بندد و تو هر روز سحر می نشینی لب حوض تا بیاید از راه ، از خم پیچک نیلوفرها روی موهای سرت بنشیند یا که از قطره آب کف دستت بخورد گاه یک سنجاقک همه معنی یک زندگی است تولدت مبارک … سنجاقک زیبای من  تبریک تولد عاشقانه   "هم نفسم" امشب شب تولد توست ! شبی که ستاره ایی به آسمان زندگیت افزوده می شود ، ستاره ایی که می تواند همانند نقطه عطفی در زندگیت بدرخشد و نورانی تر از تمامی ستارگان شود . "عشقم" سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی تنها ستاره ی آسمان قلبم "تولدت مبارک" اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه امروز تولدمه  یک نفر نیست بگوید جگرت را بخورم بخت ما یک فقره هند جگرخوار نداشت . عاشقانه با خوردم میگویم: چه خوب که به دنیا آمدی دل تقویم به همین روزها خوش است...^__^  اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه   می دانم امروز بارها و بارها تولدت را تبریک گفته اند شاید واژه های تبریک آنها زیباتر بوده اند اما عشقی را که من به همراه تبریکم روانه قلب مهربانت میکنم قابل قیاس نیست روز میلاد تو روز شکفتن غنچه های مهربانیست با تمام وجود دوستت دارم تولدت مبارک  اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه   این هدیه ی آسمانی چشمانت دلبسته به شمعدانی چشمانت ای عشق تولدت مبارک ، قلبم تقدیم به مهربانی چشمانت ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ تولدت مبارک مهربون♡♡  تبریک تولد عاشقانه   لابه لای گل سرخ. در میان کوچه سبز خیال شادیت حس قشنگیست که من میطلبم. تاریخ تولد بهانه ایست تا فراموش نکنی آمدنت را..! اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه   بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگترین روزم شکفتنت... . . . . . آبجی جون سوم تیر سالگرد زمینی شدنت مبارک.   اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه   ورق می خورد تقویم می رسد به روزی که آمدنش هیچ کس رو خوشحال نمی کنه حتی خودم رو تولدمو جشن می گیرم با یک کیک تنهایی و چند شمع اشک و یک کادو پیچیده به اندوه تولد غمگینم مبارک باشه محمدرضا - 74/4/2 اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه   تولدم مبارک نیست دلم گرفته بی انصاف کسی بجز تو امشبو یادش نرفته بی انصاف تولدم مبارک نیست چون تو نیستی پیش من اینو بدون که تا ابد به یادتم همیشه من… اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه  وجود زیبایت وارد به دنیا میشود  هدیه سالروزش این آوا میشود  عاشقی چون من بی پروا میشود  در شعر تولد غرق رویا میشود  اینگونه سالی دگر از عمر تو آغاز میشود  تولدت مبارک   اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه  لحظه های هستی من از تو پر شده ست در تمام روز در تمام شب در تمام هفته در تمام ماه در فضای خانه .. کوچه .. راه در هوا .. زمین .. درخت .. سبزه .. آب در خطوط در هم کتاب در دیار نیلگون خواب خوب خوب نازنین من  اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه  امروز بی شک اسمان ابی ترین ابیست چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست   اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه  نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد. امروز روز توست... تولدت مبارک   زیبا ترین تولد ها ، آن هائیست که در رویا برای کسی میگیریم که عاشقانه دوستش داریم بهترین دلیل واسه زندگیم تولدت مبارک اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک ، تبریک تولد عاشقانه به همسر

اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه

نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را

نمی دانم که حس کردی سکوتم را

ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم

وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم

عزیزم همیشه عشق من هستی و خواهی بود

تولدت مبارک

اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه

می‌خواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم

اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست

تولدت مبارک دوستت دارم

اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه

خوشبختی من در بودن باتو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است

تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی

زیباترین گل های دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا

اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه

دستانم تشنه دستان تو، شانه هایم تکیه گاه خستگی هایت

به پاکی چشمانت قسم تا ابد با تو می مانم

بی آنکه دغدغه فردا را داشته باشم

چون می دانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت

عزیزم سالروز تولدت مبارک

اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه

وجود تو تنها هدیه گران بهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست

و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که فقط برای تو می تپد

عاشقانه و صادقانه دوستت دارم و سالروز تولدت را تبریک می گویم

اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه

تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست

به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم

ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک می گویم

زندگی من تولدت آذین زندگی ام باد

تبریک تولد عاشقانه

الهی جاده زندگیت هموار

آسمان چشمانت صاف و دریای دلت همیشه آرام و زلال باشد

و هیچ وقت از دنیا خسته نباشی

تولدت مبارک

اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه

در تمام عمرم یک بار عاشق شدم

و وابسته به کسی که برای داشتنش حاضرم از تمام زیبایی های دنیا بگذرم

نبض حیاتم بعد از عشق به خدا برای تو می تپد

سالروز تولدت مبارک

اس ام اس های زیبا درباره تولدت مبارک , اس ام اس تبریک تولد عاشقانه

عزیزم از وقتی خانه عشقت پناهگاه خستگی ام شد

اندیشیدم که الهه عشق بهترین را نصیب من کرده است

سالروز تولدت را که قشنگترین روز زندگی ام است تبریک می گویم