بهترین ذکر و دعا شفا مریض و جملات اجابت شدن حاجات

بهترین ذکر و دعا شفا مریض  به همراه مجموعه کامل و بی نظیر انواع متن زیبا برای شفای بیمار و متن های کوتاه و زیبا به هنگام ملاقات از بیماران. به همین منظور بهترین ذکر و دعا شفا مریض و جملات اجابت شدن حاجات را برای شما در این مقاله از سایت روزگار قرار میدهیم

 

دعا شفا مریض، متن دعا شفا مریض


متن زیبا برای شفای بیمار

آموخته ام که وقتی ناامید میشوم
خداوند با تمام عظمتش ناراحت میشود
و عاشقانه انتظار میکشد که به رحمتش امیدوار شوم . . .
پس هرگز ناامید نشو و همچنان امیدوار بهترین ها را از خدا طلب کن
خداوند بخشنده ایی عظیم است.

 

دعا شفا مریض، متن دعا شفا مریض

 

جملات دعایی زیبا برای بیماران

من از عمق وجود خود خدایم را صدا کردم

نمی دانم چه میخواهی ولی برای تو

برای رفع غمهایت

برای قلب زیبایت

برای آرزوهایت

به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد

یقین دارم دعاهایم اثر دارد

 

دعا شفا مریض، متن دعا شفا مریض

 

متن دعایی زیبا برای شفای بیمار

امروز برایت اینگونه دعا کردم!
خدایا! بجز خودت به دیگری واگذارش نکن! تویی پروردگار او!
پس قرار ده بی نیازی در نفسش! یقین در دلش!
اخلاص در کردارش! سلامتی در وجودش!
روشنی در دیده اش! بصیرت در قلبش! و روزی پر برکت در زندگی اش

 

دعا شفا مریض، متن دعا شفا مریض

 

اس ام اس زیبا برای طلب سلامتی

من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند
برای شاپرک های باغچه خانه ات دعا می کنم که بال های شان هرگز محتاج مرهم نباشند
و  برایت صبر زیبا و امید  آرزومندم و شفای عاجل از آن یگانه مهربان

 

دعا شفا مریض، متن دعا شفا مریض

 

اس ام اس زیبا برای شفای بیمار

سلامتی بزرگترین نعمت خداست
از خداوند منان روح و جسمی سالم برای شما دوست گرامی طلب می نمایم
و آرزو دارم بهترین ها در زندگی قسمت و روزی شما شود.

 

دعا شفا مریض، متن دعا شفا مریض

 

* ذکری مجرب برای رفع مرض‏
از حضرت رضا (ع) روایت شده که فرمودند: برای رفع هر مرضی بخوانید:

یَا مُنْزِلَ الشِّفَاءِ وَ مُذْهِبَ الدَّاءِ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَنْزِلْ عَلَى وَجَعِیَ الشِّفَاء
 
(ای فرستنده و عطاکننده شفا، و ای کسی که به لطف خویش دردها را از جان‏ها و جسم‏ها می‏بری، بر محمد و آل محمد رحمت فرست و بر دردهای من شفا عنایت فرما).( مصباح کفعمی ص 152)

 

دعا شفا مریض، متن دعا شفا مریض

 

-جهت شفای بیمار یکصد آیه از قرآن خوانده شود سپس هفت

مرتبه یا الله گفته شود مولا امیرالمومنین علیه السلام میفرمایند

اگر این دستور را بر سنگ هم بخوانند باز میشود و بیمار شفا پیدا