گلچین جدیدترین متن صبح بخیر زیبا و پر انرژی برای همسر و مادر

صبح بخیر زیبا , صبح قشنگتان بخیر و روزتان مملو از شادی و خوشبختی. عشق و‌ زیبایی طبیعت گوارای وجودتان باد و گذرثانیه های عمرتان توام با آرامش باشد. گل را برای زندگیتان و کوتاهی عمرش را برای غم هایتان آرزو می کنیم. با آرزوی آغاز روزی بی نظیر و پر از انرژی برای تک تک شما خوبان ، اس ام اس صبح بخیر زیبا و عکس نوشته صبح بخیر جدید را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که می توانید در ادامه مطلب مشاهده فرمایید.

 

صبح بخیر زیبا،صبح بخیر زیبا و عاشقانه،صبح بخیر زیبا با عکس، صبح بخیر با تصاویر زیبا، صبح بخیر عاشقانه

 

یکی بیاید به دُنیا بفهماند ؛
زنگ ساعت ها ،
جایِ صُبح بخیر با صدایِ یار را
پُر نمیکند که نمیکند ..

 

“صبح”
هجوم چشمهاے توست

وقتی ناگهان در من شعرے
می شوےبه وسعت طلوع

آفتاب زندگی”صبح” را
دوست دارم

وقتی سرآغازش تو باشی
“صبحتـ قشنگـ عشقم”

 

صبح بخیر زیبا،صبح بخیر زیبا و عاشقانه،صبح بخیر زیبا با عکس، صبح بخیر با تصاویر زیبا، صبح بخیر عاشقانه

 

موزیکِ بی کلامِ من !
صبح ها رو به رویم بنشین ؛
حرفی هم که نزنی
“چشم” هایت شنیدنیست …

 

صبح زیبایت بخیر

ای ماهروی شعر من

باز در این قافیه

با بوسه پیدایت شده

 

صبحی ڪہ

با عشـق بہ یڪدیگر و

امیـد آغاز شود

یڪ صبحِ بهشتی ست

بگو و

دوستم داشتہ باش و

باور ڪن

مڹ با قلبم دوستت دارم

صبح بخیر عاشقانه , صبح بخیر همسرم 

صبح را با نفسِ گرمِ

” تو ” آغـاز کنـم

این همانے‌ست که

از کلِّ جهان مےخواهم !

 

صبح بخیر زیبا،صبح بخیر زیبا و عاشقانه،صبح بخیر زیبا با عکس، صبح بخیر با تصاویر زیبا، صبح بخیر عاشقانه

 

هر صبح
زعشق تو ! این عقل ، شود شیدا

 

صبح با تو با نگاهت دیدنی ست
چشم های نافذت بوسیدنی ست

چشم واڪن گوشہ لبخندی بزن
“عشــق” را با روز پیــوندی بزن

ای همہ امیـدِ من صبحت بخیر
عشقِ من
خورشیدِ من صُبحت بخیر

 

صبح بخیر زیبا و پر انرژی

 

هر طلوعی تولدی دوباره است
و هر تولدی شروعی دوباره!
صبحتون بخیر
لبتون خندون
دلتون بی غم
زندگیتون پر از عشق و امید