ترلان پروانه , در این بازه زمانی نقش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بسیار پر رنگ تر از سابق شده است و این فضا تبدیل به راه ارتباطی بسیاری از سلبریتی ها و چهره های معروف با طرفدارانشان در هر کجای دنیا که باشند شده است. در این مطلب قصد داریم به بیوگرافی ترلان پروانه یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون بپردازیم که گاها حاشیه های زیادی در موردش شنیده می شود.


88a7ab60f29f0e588484a.jpg

 

 

ترلان پروانه ، بازیگر جوان و خوش چهره کشورمان متولد دهه 70 می باشد. اصلیت وی به شهر شیراز برمیگردد. زادروز این بازیگر جوان روز 18 تیر ماه است. ترلان پروانه از همان دوران کودکی با دوربین آشنا شده است. در سن 3 سالگی به دعوت از چندین شرکت که در کار تیزر تبلیغاتی بوده اند ایفای نقش کرده است. در حال حاضر مدرک او دیپلم گرافیک است. دوران بازیگری خانم پروانه از سال 1383 بوده است که با فیلمی به نام چپ دست آغاز به کار کرده است.

جالب است بدانید که ترلان پروانه تنها فردی بوده است که بعنوان بازیگر خردسال در مجموعه های تلویزیونی و یا حتی سینمایی حضور داشته است. حضور در موزیک ویدئو ها خوانندگان از جمله فرزاد فرزین از دیگر کار های نمایشی او به حساب می آید.

این بازیگر در فیلمی به نام آهوی پیشونی سفید بازی کرده است که در نهایت بعنوان بهترین بازیگر دختر انتخاب شده است.

ترلان پروانه بازیگر شدن خود را مدیون مادر و البته پدر خود است و در اینباره می گوید: در همان کودکی مادرم بسیار به بازیگر شدنم علاقه داشته است. او می گوید مادرم قبل از ازدواج در چند تئاتر فعالیت داشته است و زمانی که سه ساله بودم خانمی در فرودگاه با دیدن من پیشنهاد حضور در تیزر تبلیغاتی را داد که مادرم با شوق فراوان آن را قبول کرد و این استارتی برای حضورم در دنیای بازیگری شد.

حاشیه هایی که دور و بر این بازیگر وجود دارد اکثرا در خصوص ازدواج ترلان پروانه می باشد. تا کنون در چندین نوبت شایعه هایی وجود داشته است که خبر از ازدواج این بازیگر داده است. اما تاکنون هیچ از این خبر ها توسط خانم بازیگر تایید نشده است.

ارسلان قاسمی یکی از افرادی است که شایعه ازدواجش با این بازیگر در فضای مجازی منتشر شد که واقعیت نداشته است. ناگفته نماند که خانواده ترلان از تمامی منعکس کنندگان این حواشی شکایت کرده اند.