مهدیار دانلود اهنگ جدید و موزیک ویدیو روز

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

تعبیر خواب مار + تعبیر خواب حمله مار به انسان و کشتن مار و مار رنگی

تعبیر خواب مار + تعبیر خواب حمله مار به انسان و کشتن مار و مار رنگی

تعبیر خواب مار , خواب ، خواب دیدن و تعبیر خواب جزء جدایی ناپذیر زندگی مان هستند و همیشه از ابتدای زندگى تا پایان آن ، همیشه همراهمان هستند. پس لازم است که در مورد خواب و تعبیر خواب آگاه باشیم و با دانسته هایى که از طریق قرآن ، روایات ، سیره امامان(ع ) و گفتار روانکاوان کسب می کنیم این هدف را دنبال کنیم. اگر در رابطه با مار خواب دیده اید در این مطلب تعبیر خواب مار را مطالعه نمایید.

 

تعبیر خواب مار,تعبیر خواب حمله مار به انسان,تعبیر خواب کشتن مار,تعبیر خواب رنگی,تعبیر خواب مار بزرگ,تعبیر خواب مار سمی,تعبیر خواب مار ترسناک,تعبیر خواب کامل

 

تعبیر خواب مار بزرگ سیاه

 

تعبیر خواب مار شما به رنگ، شکل، حالت و اندازه مار بستگی دارد. مار، خطر یا دشمن خانگیست. خطری که بدون اطلاع قبلی و بی آنکه انتظارش را داشته باشید و حدس بزنید چه می شود و چه کسی در کمین شماست به سراغتان می آید.

 

تعبیر خواب مار به روایت منوچهر مطیعی تهرانی : مار ثروت است و دارائی نهفته و موجود که شما از وجودش بی خبرید. در افسانه‌ها گفته‌اند که دفائن و خزائن گنجینه‌های نهفته در زیر خاک و ویرانه‌های قصور کهن و باستانی را مارها و اژدها و افعی‌ها حراست و پاسداری می‌کنند و چون این باور در اعماق ذهن ما هست دیدن مار می‌تواند به پول اندوخته و نهفته اشاره ای باشد که ما از وجودش بی اطلاع هستیم. این موجود دل فریب می‌تواند یک زن زیبا نیز باشد. زنی که در عین دولت داشتن خطرناک است و در عین خطرناک بودن دوست داشتنی است.

 

تعبیر خواب مار و خیره شدن به مار

 

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید ، در خواب خیره نگریستن به چشم مار را نیکو ندانسته‌اند. چندین حیوان و جانور هستند که در خواب به چشم آن‌ها خیره شدن خوب نیست از آن جمله است مار.

 

تعبیر خواب مار و کشتن مار

 

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید ، اگر دیدید ماری را کشتید بر دشمنی پیروز می‌شوید ولی به زودی ندامت و پشیمانی به سراغ شما می‌آید.

 

تعبیر خواب مار به روایت امام صادق (ع) : دشمن مخفی ، زندگانی ، سلامتی ، پادشاهی ، سپه سالاری، کامیابی، زن ، خواسته و مراد، پسر، سیل

 

تعبیر خواب مار به روایت ابن سیرین :  تعبیر خواب مار، دشمن پنهان می‌باشد. اگر ببینی در خانه مار وجود دارد، تعبیرش دشمنی از اهل خانه می‌باشد، ولی اگر مار را در صحرا ببینی، تعبیرش دشمنی بیگانه است.

 

تعبیر خواب جنگیدن با مار

 

ابن سیرین می گوید ، اگر در خواب ببینی با مار جنگ و درگیری می‌کنی، به این معنی است که با دشمن دعوا و درگیری پیدا خواهی کرد، اگر مار بر تو غلبه کرد، دشمن بر تو غلبه می‌کند، ولی اگر تو بر مارغلبه کرده‌ای، تعبیرش این است که تو بر دشمن غالب و پیروز می‌شوی. اگر ببینی مار را به دو نیم کرده‌ای، مال و اموال دشمن را مصرف خواهی کرد.

 

۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۲:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امید شهم

تعبیر خواب مدفوع شستن نوزاد

تعبیر خواب مدفوع شستن نوزاد + تعبیر خواب مدفوع انسان در شلوار

تعبیر خواب مدفوع , خواب دیدن و تعبیر خواب از ابتدای زندگى تا پایان عمر همیشه همراه ما هستند. پس نیاز است که در مورد خواب و تعبیر خواب آگاه باشیم و با دانسته هایى از طریق قرآن ، روایات ، سیره امامان(ع) و گفتار روانکاوان از آن مطلع شویم. اگر در رابطه با مدفوع خواب دیده اید در این مطلب تعبیر خواب مدفوع انسان و تعبیر خواب مدفوع حیوانات را مطالعه نمایید.

 

تعبیر خواب مدفوع,تعبیر خواب مدفوع بچه,تعبیر خواب مدفوع انسان,تعبیر خواب مدفوع گربه,تعبیر خواب مدفوع مرده,تعبیر خواب مدفوع حیوانات,تعبیر خواب مدفوع پرنده

 

تعبیر خواب مدفوع انسان در دست

 

جالب است بدانید که غایط یا همان مدفوع انسان چیزی است که در خواب ها بسیار دیده می شود و غالب مراجعه کنندگان به معبران و تعبیر کنندگان خواب در این باره سئوال می کنند و اهل تعبیر نیز به کررات در این باره حرف زده اند و نوشته اند. در مواردی شایع است که می گویند غایط یا همان مدفوع در خواب نشانگر پول است! بخصوص پول نقد. و البته تا حدودی می تواند درست باشد زیرا دیدن آن در خواب خوب است اما پول نیست.

 

تعبیر خواب افتادن در چاه توالت

 

تعبیر خواب مدفوع به روایت ابن سیرین : دیدن مدفوع در خواب رهایی از غم و رنج است. سرگین و پهن اسب و گاو در خواب دلیل بر مال و نعمت است و مخصوصا اگر کسی ببیند سرگین بسیار دارد مال و نعمت بسیار بدست می آورد و تعبیر خواب مدفوع انسانی دلیل بر مال حرام است. اگر کسی در خواب ببیند در بستر خود مدفوع کرد قسمتی از مال خود را به همسرش می دهد، اگر ببیند وقتی مدفوع کرد روی آن را با خاک پوشاند، مال خود را در زمین پنهان می کند. اگر کسی دید که در مستراح یا توالت مدفوع یا ادرار می کرد، دلیل که غرق در ثروت شود. اگر کسی ببیند در چاه توالت خودش افتاده باشد نشانگر این است که مال و اموال کسی را با غصب می‌گیرد. اگر کسی ببیند که در توالت یا چاه توالت افتاد تعبیرش این است که غرق در جمع کردن مال و اموال می‌شود. اگر ببینی از آلت مردانه ات مدفوع در آمده است، تعبیر آن این است که تمایل به لواط کردن داری.
 

 

تعبیر خواب مدفوع به روایت علامه مجلسی : دیدن غایط یا همان مدفوع در خواب خوب است چون بیننده خواب از همه غم ها و رنج ها برهد و قرضش ادا شود.

 

تعبیر خواب مدفوع از منظر نفایس الفنون و عرایس العیون : غایط مالی است که ظن حرام بودن آن وجود دارد. مدفوع کردن از غم رها شدن است. این گمان که مدفوع در خواب پول می‌باشد زیاد است. دیدن مدفوع در خواب پول و مال نیست رهایی از غم و رنج و اندوه است و چون پول یکی از عوامل تخفیف دهنده آلام ماست تعبیر پول را به مدفوع نسبت داده اند. ضمنا اگر غم و رنج، از بی پولی باشد رهایی از آن با پول میسر است که می تواند مدفوع در این جا پول باشد.

 

تعبیر خواب مدفوع,تعبیر خواب مدفوع بچه,تعبیر خواب مدفوع انسان,تعبیر خواب مدفوع گربه,تعبیر خواب مدفوع مرده,تعبیر خواب مدفوع حیوانات,تعبیر خواب مدفوع پرنده

۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۲:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امید شهم

مهمترین عوارض قرص متورال بر سلامت بدن

قرص متورال چیست + مهمترین عوارض قرص متورال بر سلامت بدن

قرص متورال , اگر از آن دسته از کسانی هستید که به بیماری های میگرنی و فشارخون دچارید و این قرص را مصرف می کنید باید اطلاعات کافی در خصوص چگونگی مصرف و حتی عوارض بعد از مصرف متورال را نیز بدانید. در این مطلب از سلامت به موارد مصرف و مکانیسم قرص متورال و عوارض جانبی آن آشنا شویم.

 

قرص متورال,عوارض قرص متورال,قرص متورال خارجی,متورال متوپرولول

 

موارد مصرف قرص متورال و عوارض آن

 

قرص متورال از جمله قرص هایی است که برای کنترل سردرد از نوع میگرنی و همینطور پیشگیری از فشار خون به بیماران داده می شود. از دیگر مواردی که این قرص مورد استفاده قرار می گیرد جهت بهبود ناراحتی های قلبی است. اگر سابقه بیماری های قلبی دارید، حتما پزشک معالج تان این قرص را جهت کنترل و جلوگیری از حمله های قلبی توصیه کرده است.

 

قرص متورال,عوارض قرص متورال,قرص متورال خارجی,متورال متوپرولول

 

برای جلوگیری از سکته های مغزی و قلبی راه های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها استفاده از قرص متورال است. این قرص توانایی کنترل مشکلات کلیه را نیز داراست. این قرص جزو با اهمیت ترین قرص ها در سازمان جهانی بهداشت قرار گرفته است. قرص متورال را می توان به دو صورت قرص و آمپول مصرف کرد.

 

عوارض جانبی قرص متورال

 

مطمئنا استفاده از هر قرصی انسان را دچار عوارض ناشی از مصرفش می کند. قرص متورال نیز از این قاعده مستثنی نیست. بعد از مصرف این قرص ممکن است حالات افسردگی به شما دست دهد. خواب آلودگی، سرگیجه، خسته شدن بدن، دیدن کابوس در خواب، کاهش سرعت ضربان قلب، یبوست، اسهال و حتی حالت تهوع از دیگر عوارضی است که می تواند شما را تهدید کند.

 

قرص متورال,عوارض قرص متورال,قرص متورال خارجی,متورال متوپرولول

 

در مواردی مشاهده شده که قررص متورال به ندرت موجب کاهش توانایی جنسی می گردد و یا امکان دارد جریان خون را در دست و پا کاهش دهد که همین امر منجر به سردی بدن شود و سیگار کشیدن می تواند آن را تشدید کند. به همین دلیل توصیه می شود هنگام مصرف دارو لباس گرم بپوشید و از استعمال دخانیات اجتناب نمایید. اگر عوارض گفته شده به مدت چند روز ادامه داشت به پزشک معالجتان مراجعه کنید.

۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۲:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امید شهم

دانلود تمام آهنگ های گروه مستان و همای + بیوگرافی پرواز همای

دانلود تمام آهنگ های گروه مستان و همای + بیوگرافی پرواز همای

پرواز همای گروه مستان دانلود آهنگ پرواز همای دانلود آهنگ های گروه مستان و پرواز همای بیوگرافی پرواز همای عکس پرواز همای خواننده سنتی فول آلبوم گروه مستان و پرواز همای , پرواز همای و جمعی از نوازندگان سازهای ایرانی گروه مستان را پدید آورده و به اجرای کنسرت می پردازند

 

پرواز همای,دانلود تمام آهنگ های گروه مستان و همای جدید

 

بیوگرافی پرواز همای

 

پرواز همای خواننده سنتی ایرانی که زاده 20 بهمن 1358 در روستای احمد سرگرابی در شهر گیلان است پدر و مادر وی کشاورز بوده اند وی به همراه برادرانش کشاورزی می کرده و به تحصیل هم پرداخته است وی از 8 سالگی به نقاشی علاقه داشته که پدرش به محض اطلاع از هنر وی حمایت کرده و از سن 10 سالگی چکامه سرودن را آغاز کرد

 

پرواز همای,دانلود تمام آهنگ های گروه مستان و همای جدید

 

در زمان کمی همای گیلانی توانست فعالیت‌های حرفه‌ای خود را در زمینه شعر موسیقی و آواز گسترش دهد و کنسرت‌هایی را اجرا نماید. از جمله اجرای کنسرت‌های موسیقی اصیل وی و کارهای گروه مستان در زیر می بینید

۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۲:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امید شهم

گلچین جدیدترین متن صبح بخیر زیبا و پر انرژی برای همسر و مادر

گلچین جدیدترین متن صبح بخیر زیبا و پر انرژی برای همسر و مادر

صبح بخیر زیبا , صبح قشنگتان بخیر و روزتان مملو از شادی و خوشبختی. عشق و‌ زیبایی طبیعت گوارای وجودتان باد و گذرثانیه های عمرتان توام با آرامش باشد. گل را برای زندگیتان و کوتاهی عمرش را برای غم هایتان آرزو می کنیم. با آرزوی آغاز روزی بی نظیر و پر از انرژی برای تک تک شما خوبان ، اس ام اس صبح بخیر زیبا و عکس نوشته صبح بخیر جدید را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که می توانید در ادامه مطلب مشاهده فرمایید.

 

صبح بخیر زیبا،صبح بخیر زیبا و عاشقانه،صبح بخیر زیبا با عکس، صبح بخیر با تصاویر زیبا، صبح بخیر عاشقانه

 

یکی بیاید به دُنیا بفهماند ؛
زنگ ساعت ها ،
جایِ صُبح بخیر با صدایِ یار را
پُر نمیکند که نمیکند ..

 

“صبح”
هجوم چشمهاے توست

وقتی ناگهان در من شعرے
می شوےبه وسعت طلوع

آفتاب زندگی”صبح” را
دوست دارم

وقتی سرآغازش تو باشی
“صبحتـ قشنگـ عشقم”

 

صبح بخیر زیبا،صبح بخیر زیبا و عاشقانه،صبح بخیر زیبا با عکس، صبح بخیر با تصاویر زیبا، صبح بخیر عاشقانه

 

موزیکِ بی کلامِ من !
صبح ها رو به رویم بنشین ؛
حرفی هم که نزنی
“چشم” هایت شنیدنیست …

 

صبح زیبایت بخیر

ای ماهروی شعر من

باز در این قافیه

با بوسه پیدایت شده

 

صبحی ڪہ

با عشـق بہ یڪدیگر و

امیـد آغاز شود

یڪ صبحِ بهشتی ست

بگو و

دوستم داشتہ باش و

باور ڪن

مڹ با قلبم دوستت دارم

صبح بخیر عاشقانه , صبح بخیر همسرم 

صبح را با نفسِ گرمِ

” تو ” آغـاز کنـم

این همانے‌ست که

از کلِّ جهان مےخواهم !

 

صبح بخیر زیبا،صبح بخیر زیبا و عاشقانه،صبح بخیر زیبا با عکس، صبح بخیر با تصاویر زیبا، صبح بخیر عاشقانه

 

هر صبح
زعشق تو ! این عقل ، شود شیدا

 

صبح با تو با نگاهت دیدنی ست
چشم های نافذت بوسیدنی ست

چشم واڪن گوشہ لبخندی بزن
“عشــق” را با روز پیــوندی بزن

ای همہ امیـدِ من صبحت بخیر
عشقِ من
خورشیدِ من صُبحت بخیر

 

صبح بخیر زیبا و پر انرژی

 

هر طلوعی تولدی دوباره است
و هر تولدی شروعی دوباره!
صبحتون بخیر
لبتون خندون
دلتون بی غم
زندگیتون پر از عشق و امید

۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۱:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امید شهم