فال تاروت کبیر آنلاین

فال تاروت اصلی

فال تاروت,فال تاروت,فال تاروت کبیر,فال تاروت سه کارتی,فال تاروت تک کارتی,فال تاروت صغیر,فال تاروت کبیر,فال تاروت ۶ کارتی,فال تاروت آنلاین,فال تاروت ۱۰ کارتی,فال تاروت کائنات , تاروت کبیر یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده است. تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می‌کنند. فال تاروت کبیر، روشی معروف و محبوب از میان روش‌های مختلف تاروت است. این فال با انتخاب ۴ کارت از میان ۲۲ کارت نخست تاروت انجام می‌شود. ابتدا نیت کنید و بعد چهار کارت را انتخاب کنید.

توضیح : در قسمت پایین یک سری کارت تاروت می بینید . باید ابتدا نیتتان را واضح و بی ابهام به صورتی که دارای دو جنبه نباشد مطرح کنید سپس روی کارتها پس از تمرکز و با چشم بسته کلیک کنید . کارت نمایان شده گویای پاسخ پرسش شماست.

کارتهای نمایان شده نباید تکراری باشند اگر کارتی تکراری بود یک بار دیگر کلیک کنید .

روش نیت کردن در فال تاروت :

  • سوالات غلط : من در کار ….. موفق می شوم یا نه ؟
  • سوال صحیح : آیا من در کار …. موفق می شوم ؟
  • سوال غلط : من با …. ازدواج می کنم یا نه ؟
  • سوال صحیح : آیا من با …. ازدواج می کنم ؟

فال تاروت اصلی