مهدیار دانلود اهنگ جدید و موزیک ویدیو روز

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

طرز تهیه شامی کباب لذیذ ایرانی

شامی کباب مرغ + طرز تهیه شامی کباب لذیذ ایرانی

شامی کباب طرز تهیه شامی کباب مرغ شامی کباب با آرد نخودچی شامی کباب مجلسی شامی کباب ایرانی شامی کباب لذیذ طرز تهیه کباب شامی خانگی شامی که غذای سنتی ایرانی و محبوب و مورد علاقه بسیاری از خانواده‌ها به شمار می‌رود از قدیم‌الایام جایگاهی خاص در سفره‌های افطار ماه رمضان داشته است. دستور پخت و روش طبخ این غذا که بسیار آسان، ساده و البته ارزان و خوشمزه است همراه با مواد لازم برای درست کردن آن در ادامه آموزش داده شده

 

شامی کباب,طرز تهیه شامی کباب مرغ,شامی کباب با آرد نخودچی

 

طرز تهیه شامی کباب

 

مواد لازم

آرد نخودچی                               350 گرم

گوشت چرخ کرده                        500 گرم

پیاز متوسط                                   2 عدد

نمک و زردچوبه                      به میزان لازم

سیب زمینی پخته                    در صورت تمایل

 

شامی کباب,طرز تهیه شامی کباب مرغ,شامی کباب با آرد نخودچی

 


در ابتدا پیاز را رنده می کنیم ، سپس گوشت چرخ کرده ، آرد نخودچی ، نمک و زردچوبه را به پیاز می افزاییم و مواد را خوب ورز می دهیم.درصورت تمایل می توان سیب زمینی پخته را نیز چرخ کرد و با مواد ورز داد اگر مایه سفت بود، کمی آب به آن اضافه می کنیم.  پس از اینکه مواد خوب مخلوط شد، از مایه به اندازه یک نارنگی بر می داریم ، به شکل یک دایره کف دستمان شکلش می دهیم و با دست قطرش را به نیم سانتی متر می رسانیم و داخل آنرا با انگشت یک سوراخ کوچک ایجاد می کنیم سپس آنها را داخل روغن داغ سرخ می کنیم. سپس بر می گردانیم تا سمت دیگر کتلک گوشت سرخ شود. با سبزیجات و گوجه فرنگی تزیین و سرو می کنیم

۰۱ آبان ۹۶ ، ۱۴:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امید شهم

عجیب ترین و متفاوت ترین عکس باغ وحش در دنیا


عجیب ترین و متفاوت ترین عکس باغ وحش در دنیا

عجیب ترین و متفاوت ترین عکس باغ وحش در دنیا

همراه عکس باغ وحش بخش مقالات زیبایی در ضمینه  سلامت , سبک زندگی , روانشناسی و… قرار میدهیم

 

 عکس باغ وحش،  عجیب ترین باغ وحش های دنیا

 

مهیج ترین باغ وحش
باغ وحش محلی است برای نگهداری حیوانات وحشی که برای هر حیوانی قفسی را آماده کرده اند و اکثراً حیوانات را با جفتشان نگه داری می کنند،معمولاً قفس های حیوانات درنده از میله های آهن محکم ساخته می شود تا خطری افرادی که از این مکان دیدن میکنند را تهدید نکند اما اینبار در شهر چونگ کینگ چین بر عکس این قضیه اتفاق افتاده است طوری که افراد برای بازدید از این باغ وحش باید در داخل قفس های آهنی که بر روی خودروها نصب شده اند قرار میگیرید و به داخل باغ وحش برای بازدید از حیوانات می روند.

 

 عکس باغ وحش،  عجیب ترین باغ وحش های دنیا

 

مسئول این باغ وحش با طرح این ایده بی نظیر حس نزدیکی میان بازدیدکنندگان و حیات وحش به وجود آورده است، به طوری که گردشگران می توانند به راحتی احساسی که از غرش شیر ها و حتی لمس سریع آن ها به وجود می آید را درک کنند.

 

 عکس باغ وحش،  عجیب ترین باغ وحش های دنیا


باغ وحش "له لدو" در شهر "چونگ کینگ" چین واقع شده است که جای انسان ها و حیوان در آن عوض شده است. در این باغ وحش عجیب و غریب مردم سوار خودروهای قفسی شکل می شوند و به محلی می روند که حیوانات در آن آزادانه در حرکت هستند.

۰۱ آبان ۹۶ ، ۱۴:۱۸ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
امید شهم