دانلود آهنگ جدید امیر حیدری و علیرضا روزگار به نام من بی اون

Download New Music Alireza Roozegar Ft. Amir Heydari Called Man Bi Oon On Irmusic.net

دانلود آهنگ جدید امیر حیدری و علیرضا روزگار به نام من بی اون

متن آهنگ جدید امیر حیدری و علیرضا روزگار به نام من بی اون

من بی اون تنها خسته دنیا
اون رفته بی من تنها دنیا
من بی اون تنها خسته دنیا
اون رفته بی من تنها دنیا
اگه این ثانیه ها یه روز عقب بره
تو رو کنارم ببینم زندگیم قشنگتره
اگه این دقیقه ها بدادم برسن
یه روزی دستات تو دستام میرسن
همین که هستی کنارم قلبم آروم میگیره
توو خوابم یه دنیا درگیره تقدیره
همین که هستی کنارم قلبم آروم میگیره
تو خوابم یه دنیا درگیره تقدیره
♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید علیرضا روزگار و امیر حیدری نام من بی اون
♫♫♫♫♫♫
من بی اون تنها خسته دنیا
اون رفته بی من تنها دنیا
من بی اون تنها خسته دنیا
اون رفته بی من تنها دنیا
اگه این ثانیه ها یه روز عقب بره
تو رو کنارم ببینم زندگیم قشنگتره
اگه این دقیقه ها بدادم برسن
یه روزی دستات تو دستام میرسن
همین که هستی کنارم قلبم آروم میگیره
توو خوابم یه دنیا درگیره تقدیره
همین که هستی کنارم قلبم آروم میگیره
تو خوابم یه دنیا درگیره تقدیره