پرفکت مانی، ارزی دیجیتالی است که در سراسر دنیا پذیرفته شده است. با استفاده از این واحد ارز امکان خرید و فروش به کاربران داده می شود. در واقع افراد مختلف می توانند با مراجعه به صرافی های معتبر، نسبت به دریافت مقدار لازم پرفکت مانی اقدام کنند. همینطور پرفکت مانی های موجود در حساب کاربری شان را می توانند به واحد های مختلف دیگر، مانند: دلار و حتی ریال تبدیل نمایند با پرفکت مانی 24 همراه باشید.

تبدیل پرفکت مانی به ریال

بعد از تبدیل پرفکت مانی به ریال می توانید ارز ریالی را در حساب خود در داخل کشور داشته باشید. اما معمولا برای اینکه تبدیل ارز الکترونیکی صورت بگیرد باید به سایت های معتبر مراجعه شود. بعد از انتخاب سایت مطمئن باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و بعد از وارد شدن به حساب مورد نظر در قسمت امکانات سایت، بر روی گزینه پرداخت آنلاین کلیک کرده و در گزینه های موجود، باید پرفکت مانی را انتخاب کنید. سپس اگر می خواهید پرفکت مانی را بفروشید یا بخرید، گزینه مورد نظرتان را انتخاب می کنید و روند کار را ادامه می دهید. همین کار را باید برای تبدیل پرفکت مانی به ریال طی کنید.

 

بعد از انجام کار ( خرید یا فروش و یا مهم تر از آن تبدیل ارز به ریال ) اگر حساب بانکی خود را به صرافی(سایت) مورد نظر داده باشید، مبلغ مستقیماً به حساب بانکی تان واریز می شود اما اگر به هر دلیلی حساب بانکی تان را در سایت تبدیل ارز ثبت نکرده باشید، مبلغ مورد نظر در کیف پول حساب کاربری تان ذخیره می شود تا بعد از ثبت شماره حساب بانکی بتوانید درخواست واریز دهید.