یکی از دغدغه هایی که برای استفاده از حساب پرفکت مانی وجود دارد، نحوه شارژ کردن آن است. البته در چند روش موجود راه ساده ای پیش روی کاربران خواهد بود. اما شارژ کردن با کارت بانکی می تواند آسان تر نیز باشد. پرفکت مانی که یکی از سیستم های پیشرفته خرید و فروش ارز در جهان محسوب می شود، رفته رفته در حال گسترش بوده و در بین ایرانی ها نیز بیشتر باب شده است در پرفکت مانی 24 با ما همراه باشید

 

شارژ حساب پرفکت مانی با کارت شتاب

 

 

حال اگر حساب پرفکت مانی ندارید، باید از طریق سایت مخصوص به آن، اقدام به ایجاد حساب پرفکت مانی کنید. در صورتی که تمامی مراحل ثبت، اعم از پُر کردن کامل اطلاعات و سپس احراز هویت را بدرستی انجام دهید، فقط نحوه شارژ حساب می ماند که می توان به روش هایی مانند: استفاده از کارت شتابی، انتقال از حساب دیگر، استفاده از صرافی های معتبر، استفاده از ووچر پرفکت مانی و حوالی بانکی اشاره کرد.

 

البته ناگفته نماند که حواله بانکی را با توجه به اینکه در ایران برای سیستم پرفکت مانی پشتیبانی نمی شود، توصیه نمی کنیم. لذا برای شارژ حساب می توانید از ووچر و یا صرافی های معتبر استفاده نمایید. البته انتقال از حساب دیگران نیز می تواند راهی سریع تر نسبت به دو روش دیگر باشد. صرافی های معتبری وجود دارن که از طریق آنها می توانید به صورت کاملاً مستقیم از حساب بانکی خود هر قدر که پرفکت مانی نیاز دارید، خریداری کرده و سپس به حساب پرفکت مانی منتقل کنید.