همانطور که در بالا اشاره شد، در اولین سال های پیدایش بیت کوین، یافتن مکانی ایمن برای خرید بیت کوین ارز های رمز نگاری شده دشوار بود و همزمان با رشد تقاضا برای خرید بیت کوین، شرکت های جدید فراوانی برای کمک به تسهیل خرید بیت کوین به وجود آمدند.

 

چگونه بیت کوین بخریم

امروزه تبادلات بیت کوینی زیاد، سرمایه گذاری های گسترده ای را از سوی سرمایه گذاران جسور دریافت می کنند. همچنین، آن ها به سختی تنظیم می شوند، به خصوص آن هایی که پایه و اساسشان خارج از ایالت متحده است. شما می توانید تبادلات را مقایسه کنید و به بازنگری های عمیق ما در قسمت راهنمایی درباره نحوه خرید بیت کوین نگاهی بیاندازید. ما دو نمونه از پیشنهادات برجسته خودمان را در اینجا مطرح کردیم

 

خرید بیت کوین در چند دقیقه

 

Coinbase در سال 2012 با امید ایجاد روشی آسان جهت خرید بیت کوین برای مشترکین تاسیس شد. از زمانی که این شرکت تاسیس شد، استارت آپ سان فرانسیسکو به عنوان معمول ترین انتخاب و آپشن برای تازه وارد ها به منظور خرید بیت کوین تبدیل شد. شما می توانید در بخش «راهنمای کامل مشترکین و بازنگری Coinbase » اطلاع جامع تری را کسب کنید.

 

Gemini در سال 2015 توسط تیلر و کامرون وینکلووس پایه گذاری شد. با اینکه، آن ها نسبت به رقبا خود دیرتر کار خود را شروع کردند، ولی مبادله ارز رمزنگاری شده در نیویورک به سرعت شهرت و اعتبار فراوانی را برای جامعه ارز های رمزنگاری شده به ارمغان آورده است. شما در بخش «راهنمای مشترکین و بازنگری Gemini»  اطلاعات بیشتری را در این زمینه می توانید کسب کنید.

 

در ایران بیت کوین توسط اشخاص یا سایت های معتبر یا صرافی های مجاز به فروش می رسد که به زودی در این بخش معرفی می شوند .

 

چگونه بیت کوین بخریم بدون احراز هویت

 

خرید بیت کوین از سایت های خارجی و ایرانی و صرافی های معتبر آنلاین صورت می گرد خب فرض را بر آن می گیریم که شما اطلاعات پایه ای از بیت کوین را فرا گرفته اید و از پتانسیل های بیت کوین نیز شگفت زده شده اید؛ و الان نیز می خواهید مقداری بیت کوین بخرید. ولی چگونه؟لطفا، بیشتر از توانایی خود سرمایه گذاری نکنید ارز های رمز نگاری شده متغیر هستند و همانطوری که ارزش آن ها بالا می رود، نزول هم می کنند. در پرفکت مانی 24 شما می توانید با خیال راحت بیت کوین خریداری کنیدبیت کوین می تواند در تبادلات مالی، و یا به طور مستقیم از طریق بازار خریداری شود.

 

شما می توانید از راه های مختلفی، پولی برای آن ها بپردازید؛ از پول کاغذی گرفته تا کارت های اعتباری (Credit) و کارت های بدهی (Debit) یا دلارهای مجازی مانند فروش پرفکت مانی که عمل انتقال پول را صورت می دهند؛ و یا از طریق ارز های رمز نگاری شده دیگر این کار را صورت دهید؛ که همه این ها، بستگی به این دارد که شما از چه کسی آن ها را خریداری می کنید و یا کجا زندگی می کنید.

 

ایجاد یک کیف پول بیت کوین

 

اولین قدم، ایجاد یک کیف پول برای دخیره بیت کوین هایتان است روش مورد نظر خرید شما هرچه باشد، شما به یک کیف پول احتیاج خواهید داشت. این کیف می تواند کیف پول آنلاین باشد( هر جزئی از یک پلتفرم مبادله ای، یا از طریق یک تامین کننده ی غیر وابسته)، یک کیف پول برای کامپیوتر، کیف پول موبایل یا کیف پول های افلاین( مانند دستگاه سخت افزاری و یا یک کیف پول کاغذی)